اخبار روزفناوری

Astro Bot طراحی جهان باز را برای ارائه تنوع بهینه کنار گذاشت

Astro Bot طراحی جهان باز را برای ارائه تنوع بهینه کنار گذاشت

سونی ممکن است امسال چیز زیادی از استودیوی پلی استیشن خود نداشته باشد، اما Astro Bot مطمئناً استثنا قابل توجه است. رونمایی شد در طول پخش State of Play، Astro در ماه می ربات قول داده بزرگترین بازی ساخته شده توسط تیم Asobi با 80 سطح باشد.

صحبت کردن با مجله EDGE ()، استودیوی تیم آسوبی کارگردان و مدیر خلاق Nicolas Doucet فاش کرد که توسعه‌دهنده یک طراحی جهان باز را در نظر گرفته است، اما تصمیم به ارائه تنوع بهینه دارد.

در واقع، در ابتدا در نظر گرفتیم: آیا این یک بازی جهان باز است؟ در پایان، ما به سمت یک رویکرد مبتنی بر سطح رفتیم، زیرا این رویکردی بود که بیشترین کنترل را روی تنوع بازی به ما داد.

در این یادداشت، Doucet همچنین گفت که Astro Bot به طور مداوم مکانیک‌های جدیدی را برای یادگیری و آزمایش برای جلوگیری از تکرار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

ما واقعاً هیچ مکانیکی را زیاد کش نمی‌دهیم تا زمانی که تکراری شود. ما آنقدر به شما می دهیم که بیشتر بخواهید و سپس به سراغ چیز دیگری بروید. ما می‌خواهیم تازه باشد و واقعاً بازیکن را شگفت‌زده کند.

Power-up ها کلید مکانیک های همیشه در حال تغییر خواهند بود، زیرا تیم Asobi تنها قصد دارد از هر دو تا سه بار در طول بازی استفاده کند.

معمولاً دو بار از آنها استفاده می کنیم. حداکثر تا سه برابر. اولین باری که از پاور آپ استفاده می کنید، کمی با موارد استفاده بعدی آشنا می شوید. مانند پیش نمایشی از آنچه قرار است بیاید. همچنین DLC رایگانی وجود خواهد داشت که واقعاً قدرت‌ها را به سطحی از دقت بالا می‌برد.

Astro Bot، که از PS VR2 پشتیبانی نمی‌کند علیرغم عرضه این فرنچایز بر روی PlayStation VR اصلی، قرار است در تاریخ 26 سپتامبر برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود. همچنین در چند سال آینده.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا